הטלוויזיה הופכת נגישה לכולם, ללא הבדל בגיל במין או ברמת ההשכלה. היא מבוססת על דימויים חזותיים, לכן לא נדרש ידע מקדים בשביל לצפות בה. מבוגרים וילדים צופים באותן התכניות אשר משודרות בפריים טיים. אין סודות מהילדים, מאחר שבטלוויזיה הכול מוצג כל הזמן. הילדים מתבגרים מהר בעקבות החשיפה והמבוגרים מצידם מתחילים להיות דומים יותר לילדים. בגדי הילדים נעלמים, אין יותר משחקי ילדים, השפה היטשטשה ונראה כי כולם נעים בגילאי עשרים עד שלושים. (מתוך עיבוד ל"הילדים של צוקרברג, כלכליסט, 23.12.10)
אובדן הילדות הוא התהליך שנוצר בעקבות סוכן החברות החדש, התקשורת או במקרה שלנו סרטי דיסני, תהליך בו הילדים נחשפים לתכנים שלא מיועדים לגילם בתקשורת או ולתכנים המלמדים אותם דברים לא בהכרח חיוביים או נכונים על תפקידם ומעמדם בעולם רק בגלל השתייכותם למין מסויים מה שגורם לחוסר תפיסת עולם נכונה או הבדלה בין אמיתי לבדיוני.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה